Vracení zboží
Bohužel Vám z logistických důvodů nemůžeme nabídnout výběr objednané dopravní společnosti. Není také možné, abychom dopravní společnosti předávali informace, protože tyto společnosti při expedici často spolupracují se subdodavateli.
Pokud se v případě vracených výrobků jedná o výrobek pro dopravní společnost, budeme s tebou společně koordinovat termín vyzvednutí dopravní společností a přebíráme veškeré náklady za vrácení zboží.
Pokud se však jedná o menší balíky, žádáme Vás, abyste je samostatně vrátili prostřednictvím balíkové služby podle Vašeho výběru.
Tip: Vždy si zvolte stejného dodavatele, který byl odpovědný i za dodávku Vašeho zboží. Zpravidla se jedná o nejlevnější variantu.
Pro rychlý a bezproblémový průběh doporučujeme použít náš formulář pro navrácení. Tento proces však není povinný.
Jakmile vracené zboží obdržíme, obdržíte od nás samozřejmě e-mail, ve kterém Vám potvrdíme dojití Vašeho vráceného zboží.
Vracení peněz závisí na zvoleném způsobu platby. Pokud jste objednávku platili platbou předem, pak nám prosím zašlete své kontaktní údaje, abychom mohli provést vrácení platby. Pokud jste si objednali přes PayPal, kreditní kartu nebo Amazon, Vaše platební údaje jsou již uloženy a ke zpracování Vašeho vrácení peněz nepotřebujeme žádné další údaje. Kromě toho vezmi prosím na vědomí, že vrácení peněz může trvat až 14 dní.
Základní reklamační lhůta neexistuje. Na naše dřevěné díly získáte záruku 10 let a na příslušenství 2 roky. Tímto není dotčena platnost zákonných předpisů. Další informace naleznete také v našem Právo odstoupit od smlouvy.
Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případné chybě v dodávce. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste zboží přesto převzali a podle montážního návodu zkontrolovali jeho úplnost a neporušenost a případné poškození zdokumentovali fotografiemi.
Následně nás prosím kontaktujte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a zašlete nám kompletní seznam dotčených dílů včetně fotografií. Pouze s kompletním seznamem postižených částí se můžete vyhnout delšímu čekání.
Co nejrychleji se vám ozveme s návrhem vhodného řešení.
Navzdory našim spolehlivým partnerům nelze tu a tam zabránit případnému poškození dodávky. V případě poškození viditelného na první pohled požádejte přepravce, aby tuto skutečnost zaznamenal na nákladní list. Prosíme vás, abyste si zboží zkontrolovali hned při převzetí, zda je kompletní a nepoškozené. Poté kontaktujte náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. O náhradu se postaráme co nejdříve.
I výměna zboží se provádí prostřednictvím formulář pro navrácení. Uveďte v něm svou e-mailovou adresu a číslo objednávky a postupujte podle pokynů na následujících stránkách. Co nejrychleji Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis, aby s Vámi projednal další postup.