Objednávka

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Proč je nutné uložit telefonní číslo?

Naše dětská hřiště nejsou z důvodu své velikosti dodávána balíkovou službou, nýbrž spedičním nákladním vozem se zvedací plošinou. Spediční služba Vás bude telefonicky kontaktovat, aby s Vámi dojednala vhodný termín dodání. Tím zajistíme, že budete doma, a že bude moci být Vaše dětské hřiště včas dodáno.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Je možné na FATMOOSE objednat telefonicky?

Vaše objednávka k nám může dojít pouze online prostřednictvím našeho internetového obchodu.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Může se má fakturační adresa odlišovat od dodací adresy?

Různé fakturační a dodací adresy samozřejmě nejsou vůbec žádný problém: odlišnou doručovací adresu můžete zadat jediným kliknutím na konci objednávky.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Proč mezi jednotlivými zeměmi existují rozdíly v cenách?

To souvisí mimo jiné se specifickými podmínkami v jednotlivých zemích, jako je např. výpočet nákladů na přepravu.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom tyto rozdíly co nejvíce omezili, ale nelze jim zcela zabránit. Pro každou zemi platí ceny uvedené v obchodě. V některých našich obchodech nabízíme službu doručení do jiné země. Tyto informace si můžete přečíst v našich obchodech v sekci Objednání a doručení.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Dostanu potvrzení o své objednávce?

Po ukončení Vašeho nákupu na sebe samozřejmě nechceme nechat čekat. Okamžitě Vám na Vaši e-mailovou adresu zašleme potvrzení o objednávce se všemi důležitými informacemi o dalším postupu. Zkontrolujte také složku se spamem. Pokud navzdory očekávání potvrzení objednávky neobdržíte, obraťte se na náš zákaznický servis na čísle +420 (0)22 8880 345. Rády Vám pomohou!

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mohu na Wickey objednat i přes mobilní telefon?

Samozřejmě, že si náš obchod můžete snadno procházet a samozřejmě i objednávat na svém smartphonu.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Do kdy mohu svou objednávku stornovat?

Pokud zboží ještě neopustilo náš sklad nebo jste ještě nezaplatili, je zrušení bez problémů možné. To tedy znamená: Dokud neobdržíte potvrzení o expedici, můžete svou objednávku bez problémů stornovat. Nemějte starosti, pokud jste již zaplatili, obdržíte své peníze v každém případě zpět.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Mohu detaily své objednávky dodatečně změnit?

Dokud je vámi požadované zboží ještě v košíku a objednávka nebyla ukončena, můžete detaily objednávky bez problémů upravovat. Po dokončení objednávky již bohužel nejsou změny možné.
Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře, v němž zvolíte předmět dotazu „Dodávka – Ostatní dotazy k doručení".

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Kde najdu formulář pro odstoupení?

Během prvních 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Další informace a formulář naleznete zde: Právo odstoupit od smlouvy.